دریادار ایرانی: تجهیزات‌ نداجا ‌از بالاترین فناوری برخودار است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌با اشاره به تحرکات ناوهای آمریکا در منطقه گفت‌ حضور آن‌ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیرو‌های ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دریادار ایرانی: تجهیزات‌ نداجا ‌از بالاترین فناوری برخودار است

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران در مورد شیطنت‌های ناوگان آمریکایی در منطقه اظهار داشت: ما معمولا ابتدا آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم، اما پیام ما این است که حضور آن‌ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیرو‌های ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.

وی ‌افزود: حضور آن‌ها واقعا زیادی است و بهتر است به خانه‌های خود بروند.

امیر دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است از بالاترین فناوری برخودار بوده که مفهوم آن بالاترین درجه علمی کشور و نشان دهنده بالاترین درجه صنعت کشور است.

وی ‌افزود: امروز جوانان غیور و دانشگاهیان عزیز ما که واقعا به آن‌ها افتخار می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم، آنها توانستند تجهیزاتی را برای ما مهیا کنند که ما در انواع محیط‌ها و دورترین نقاط آبی جهان حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: وقتی در دریا‌ها حضور پیدا می‌کنیم به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان هستیم که در تمام توانمندی‌ها قدرت و اقتدار را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، علمی نقش دارند و ما این نقش را به درستی در تمام ماموریت‌ها ایفا می‌کنیم.

وی ادامه داد: توانستیم آنچه که پیام ملت عزیز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره حامی صلح و دوستی و حامی مظلوم و برقراری صلح جهانی بوده را به کشور‌های مختلف منتقل سازیم، اما پیام ما در رزمایش‌ها به دشمن این است که ایرانیان هرگاه اراده کنند اراده خود را اجرایی خواهند کرد.

امیر دریادار شهرام ایرانی تاکید کرد: اگر در مقاطعی صبر می‌کنند این صبر را به دستور مولا یشان و باور‌های خود اتخاذ می‌کنند و آن‌ها بدانند امروز دست مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت کشورمان علی رغم وجود مثلث تهدید، تحریم و توطئه، بلندتر از قبل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز هر حرکتی که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و ما به طور خاص در حوزه دریا انجام می‌دهیم این نوید را می‌دهد که جهان اسلام رو به رشد و ارتقا در حوزه توانمندی و توان بخشی به جوامع منطقه و بین الملل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار