معاون استاندار تهران اعلام کرد؛

ثبت ۲۴ میلیون تردد در جاده‌های ارتباطی استان تهران طی ۹ روز گذشته

تهران (پانا) - معاون استاندار تهران اعلام کرد ۲۴ میلیون تردد در جاده‌های ارتباطی استان تهران طی ۹ روز گذشته ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۲۴ میلیون تردد در جاده‌های ارتباطی استان تهران طی ۹ روز گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسن نایبی درباره بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی دستگاه‌ها گفت: عوامل جوان و پرانرژی دستگاه‌هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده‌ای در این ستادها داشتند.

وی به بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: روز دوم فروردین از فیروزکوه، روز پنجم از اسلامشهر و یکشنبه مصادف با ۶ فروردین نیز بازدید سرزده‌ای از ستاد نوروزی ورامین انجام گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد نوروزی استان تهران و شهرستان ها یادآور شد: عوامل جوان و پرانرژی دستگاه هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده ای در این ستادها داشتند.

نایبی با بیان اینکه این حجم از فعالیت در شهرستان های واقع در مسیرهای اصلی استان مضاعف است، اظهار کرد: علاوه بر خدمات مختلف بهداشتی، گردشگری و راهنمایی مسافران، مجموعه فضایی مناسبی نیز برای اتراق مسافران و بازی کودکان و خدمت رسانی به ویژه در مسیرهای ارتباطی ایجاد شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه همه بازدیدهای انجام گرفته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی انجام گرفت، گفت: همه این پایگاه‌های بین راهی که مورد بازدید قرار گرفته پای کار بودند و فعالیت گسترده‌ای داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نگرانی و ناراحتی ما بابت تصادفات جاده‌ای و فوتی است که با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، به همه مسافران و رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به توصیه‌های پلیس و احتیاط در طول مسیر توصیه و تاکید می‌شود تا کمتر شاهد حوادث جاده‌ای به خصوص حوادث منجر به فوت باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برای سپری کردن نوروزی خوب و ثبت کمتر حوادث جاده‌ای، باید توصیه‌های پلیس راه را به جد مورد توجه قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار