آمار مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان از مرز یک میلیون نفر گذشت

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۸۷ هزار و ۳۸۳ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آمار مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان از مرز یک میلیون نفر گذشت

سیدسعید مقدم‌زاده جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا ساعت ۱۲ روز ششم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه یک میلیون و ۸۷ هزار و ۳۸۳ نفر در قالب ۲۶۶ هزار و ۶۹۸ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۹۳ نفر - روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

مقدم‌زاده همچنین آماری از مراکز اسکان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارائه کرد و گفت: آمار مسافران نوروزی در قیاس با ششم فروردین ماه سال گذشته، ۳۹ درصد، میزان پایگاه‌ها ۱۶ درصد، تعداد کل مدارس اسکان ۲۹.۲۱ درصد رشد پیدا کرده است.

به گفته وی، درحال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی، ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوات عوامل اجرایی میزبان مسافران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار