با حضور ناظر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش انجام گرفت

جلسه پایانی ارزیابی وضعیت پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برگزار شد

مشهد (پانا) - جلسه پایانی ارزیابی وضعیت پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پایانی ارزیابی وضعیت پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برگزار شد

محمد شم آبادی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حوزه اسکان فرهنگیان، همه استان پای کار هستند و از پیش از نوروز همه فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: در ایام نوروز خادمین اسکان فرهنگیان در کنار زائران هستند و همه دوست دارند که بهترین خدمات به بهترین قشر جامعه که فرهنگیان هستند را ارائه دهند.

شم آبادی ادامه داد: در اسکان نوروز در شرایط عادی و ویژه آموزش و پرورش خراسان رضوی سرآمد است. هر اعتباری برای اسکان استان پرداخت شود برای کل فرهنگیان کشور هزینه می شود زیرا ما خادم فرهنگیان کشور هستیم.

شم آبادی با اطمینان بخشیدن به زائرین بارگاه حضرت رضا علیه السلام افزود: در اسکان نوروزی نظارت به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است.

حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به جایگاه فرهنگیان در جامعه خواستار تدارک امکانات ویژه برای آنها شد.

وی گفت: باید درصدی از اعتبارات استان‌ها برای اسکان خود آن استان در مشهد سرمایه گذاری شود.

محمدزاده ادامه داد: خادمی زائران فرهنگی برای استان افتخار است و با جان و دل این کار انجام می شود. امیدواریم با حضور ناظرین وزارتی مسائل اسکان در استان مرتفع شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آخر بیان کرد: رضایتمندی زائر امام رضا علیه السلام برای ما افتخار است.

علیرضا روشندل، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشهد به اضافه منطقه تبادکان دارای ۸ پایگاه اسکان است.

وی گفت: ناظران استان به صورت ۲۴ ساعته مدارس را تحت نظر دارند و مشکلات مدرسه ها رصد و با همکاری نواحی و پایگاه ها مرتفع می شود. زائران با طی مسافت طولانی با خانواده انتظار تکریم دارند و باید در این راستا امکانات لازم تهیه شود.

در ادامه این جلسه جهاندوست از امکانات مرکز رفاهی امام رضا علیه السلام در خیابان امام رضا علیه السلام بازدید کرد.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار