دانش‌آموز خبرنگار پانا، جوان برتر چابهار در حوزه دانش‌آموزی شد

چابهار (پانا) - محمدسعید جدگال، دانش‌آموز خبرنگار پانا در نخستین جشنواره مردمی انتخاب جوان برتر سال ۱۴۰۱ شهرستان چابهار در زمینه دانش‌آموزی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگار پانا، جوان برتر چابهار در حوزه دانش‌آموزی شد

علی علیجانی، دبیر جشنواره مردمی انتخاب جوان برتر شهرستان گفت: یکی از اهداف جشنواره جوان برتر که برای اولین بار در سیستان و بلوچستان و با همت جوانان معتمد شهر چابهار شروع به‌کار کرده، انتخاب جوانانی است که در کنار فعالیت های کاری و روزمرگی خود گام های موفقی در زمینه های مختلف مردم نهادی، جهادی، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی از نظر مردم داشته اند.

علیجانی ادامه داد: پس از ارسال رزومه کاری شرکت کنندگان به دبیرخانه جشنواره و تحلیل و بررسی آنها توسط هیات داوران از حوزه های مختلف کسب و کار جشنواره با بررسی ۴۰۰ روزمه دریافت شده ۷۳ چهره شاخص را انتخاب و جهت رای گیری به عموم مردم معرفی کرده‌اند.

دبیر جشنواره مردمی انتخاب جوان برتر افزود: در چالش انتخاب برترین چهره جوان از دیدگاه مردم که برای اولین بار در شهرستان چابهار رقم خورد بعد از رای گیری های بدست آمده حدود ۱۸هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۰هزار نفر موفق شدند رای خودشان را به درستی ثبت کنند و تعداد ۸هزار نفر نیز بنا به دلایل مختلف نتوانستند به درستی رای خودشان را ثبت و به سرانجام برسانند.

محمدسعید جدگال با کسب اکثریت آرا مردمی در حوزه دانش آموزی بعنوان جوان برتر شهرستان انتخاب شد.

محمدسعید جدگال پیش از این به عنوان نماینده دهمین و یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان، خبرنگار دانش آموز خبرگزاری پانا، نماینده چهارمین کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی کشور، بازرس هیات اندیشه ورز (علوی) استان، عضو قرارگاه استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، و... فعالیتی چشمگیر در حوزه دانش آموزی داشته است.

دانش آموز خبرنگار: محمدسعید حدگال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار