ابراهیم رئیسی:

مرحوم بادامچیان عمر ‌خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کرد

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حاج علی‌اکبر بادامچیان را به بیت مکرم ایشان، به ویژه ‌اسدالله بادامچیان و سایر همرزمانش تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحوم بادامچیان عمر ‌خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کرد

‌آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت یار دیرین امام و رهبری، مرحوم حاج علی اکبر بادامچیان تصریح کرد: این چهره انقلابی و مبارز نهضت اسلامی و عضو فعال حزب موتلفه اسلامی، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل زندان در دوران ستم شاهی، عمر پر برکت خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و در کنار آن انجام فعالیت‌های اجتماعی خیرخواهانه نمود و خدمات ماندگاری برجا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت یار دیرین امام و رهبری، مرحوم حاج علی اکبر بادامچیان، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.
این چهره انقلابی و مبارز نهضت اسلامی و عضو فعال حزب موتلفه اسلامی، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل زندان در دوران ستم شاهی، عمر پر برکت خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و در کنار آن انجام فعالیت‌های اجتماعی خیرخواهانه نمود و خدمات ماندگاری برجا گذاشت.
اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم بادامچیان به ویژه جناب آقای دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی و سایر همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت بیکران الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار