مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

از انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کنیم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت از انتقادات و پیشنهادات تمام دلسوزان آموزش و پرورش استقبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
از انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کنیم

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آخرین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش وپرورش استان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در طول یک سال گذشته سعی کردیم تا همه همکاران بتوانند در یک فضای دوستانه وصمیمی نقطه نظرات خود را در مورد مسائل آموزشی و پرورشی بیان کنند.

وی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: تکلیف دینی ما است که نسبت به انتقادات و پیشنهادات دلسوزان آموزش و پرورش گوش شنوا داشته باشیم و از نظرات مفید آنان در تصمیم گیری های مدیریتی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در یک سال گذشته تلاش کردیم در موضوع انتصابات به شدت از سیاسی کاری فاصله بگیریم وضمن رعایت کرامت انسانی همکاران، مصالح آموزش و پرورش را در اولویت کارها و تصمیم گیری ها قرار دهیم.

صفری با اشاره به ساحت های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس در خط مقدم اجرای این سند هستند و حضور مدیران شایسته، انقلابی و ولایت مدار در مدارس می‌تواند گام بلندی در تحقق این امر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در مجموع می‌توان گفت رتبه بندی امر مبارکی بود که بعد از سال ها بالاخره در دولت سیزدهم اجرایی شد. با این وجود همچنان بر رسیدگی دقیق و شفاف اعتراضات تاکید می‌کنیم و امیدواریم در سال آینده با فعالیت جهادی هیئت ممیزه و میزکار رتبه بندی حق هیچ همکاری ضایع نشود.

صفری افزود: کمبود فضای آموزشی از جمله مهمترین چالش های آموزش و پرورش استان است اما هم اکنون ۳۷۲ پروژه در سطح استان در حال ساخت و تکمیل است و امیدواریم این معضل را هم بتوانیم مدیریت کنیم.

وی با مرور فعالیت های انجام شده در حوزه پرورشی گفت: در راستای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یادوارهای شهدا در مدارس سراسراین استان برگزار شده ومقرر شده پیش اجلاسیه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان نیز در اردیبهشت سال آینده با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

در این جلسه ترحم رستمی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان هم با اشاره به چالش های دستگاه تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: بحران نیروی انسانی از جمله مهمترین مسائل آموزش و پرورش است که در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم با ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تسهیل نقل و انتقالات به سمت تراز مطلوب نیروی انسانی استان حرکت کنیم.

وی با اشاره به سیاست های مولدسازی املاک گفت: به دنبال استفاده بهینه از فضا های بلااستفاده در قالب طرح مولدسازی اموال هستیم تا اعتبار لازم برای برنامه های آموزشی و پرورشی تامین شود. همچنین در مسئله ساماندهی تجهیزات و اموال تلاش کرده ایم با رویکرد توزیع عادلانه اقدام لازم را انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: در حوزه پژوهش تلاش کرده‌ایم پژوهش های معلم محور همچون درس پژوهی و اقدام پژوهی را گسترش دهیم که با استقبال همکاران شاهد رشد بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار