معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور:

تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری از ۱۲ نفر به ۲۲ نفر افزایش پیدا کرد

نیشابور (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری نسبته به سال گذشته و آغاز پیک هشتم کرونا اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری از ۱۲ نفر به ۲۲ نفر افزایش پیدا کرد

هادی حسین زاده در نشست خبری با خبرنگاران در محل سالن شهدای مدافع حرم به اهمیت نقش روابط عمومی و ارتباط منظم با خبرنگاران پرداخت و گفت: متاسفانه امسال با افزایش ۸۳ درصدی مصدومان چهارشنبه سوری مواجه شدیم و تعداد مصدومان از ۱۲ نفر به ۲۲ نفر افزایش پیدا کرد که تمامی مصدومان درمان و ترخیص شده اند.

وی افزود: پیک هشتم کرونا از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و متاسفانه با شش نفر فوتی نیز همراه بوده است.

بر این اساس با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و تجمع مردم برای خرید و پیش بینی حوادث رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در آماده باش کامل است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از ضرورت تزریق واکسن یادآور خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۳ درصد فوت شدگان بیش از ۱۰ ماه از تزریق آخرین واکسنشان گذشته است که این امر نیاز تزریق واکسن دز یادآور را بیشتر می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح تشدید نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین با فعالیت ۴۰ بازرس آغاز می شود و اکیپ های بازرسی به صورت صبح و بعدازظهر نظارت خود را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: مردم مواد غذایی خود را از دستفروشان تهیه نکنند، بسته بندی مواد غذایی باید کاملا پلمپ بوده و دارای کد بهداشتی و شناسه نظارت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار