مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :

فعالیت دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیتی، نمایانگر رشد و نمود ذهنیت و تفکر خلاق است

پاکدشت (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، فعالیت دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیتی را نمایانگر رشد و نمود ذهنیت و تفکر خلاق دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیتی، نمایانگر رشد و نمود ذهنیت و تفکر خلاق است

سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم تقدیر از همکاران و دانش‌آموزان فعال در حوزه پرورشی اظهار کرد: موضوع مهم در حوزه معاونت پرورشی وتربیت بدنی ، مسائل تربیتی فرهنگی و هنری است؛ در واقع مسئولیت و رسالت مهم ما در امر تعلیم و تربیت، برنامه‌ریزی مناسب جهت ایجاد تعامل بین معاونان، کارکنان ، دانش‌آموزان و اولیای آنها، به منظور توسعه مهارتهای زندگی مبتنی بر اخلاق و رفتار اسلامی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش فعالیت‌ها و برنامه‌های پرورشی و فرهنگی دانش‌آموزان افزود : فعالیت‌های دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیتی نمایانگر رشد و نمود ذهنیت و تفکر خلاق است و راهبردهای علمی رشد اجتماعی، از طریق نقش‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ، شرکت در گروه‌های علمی و تشکیل گروه‌های گوناگون میسر می شود.

میرقاسمی با اشاره به اهداف آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد : تمام دغدغه‌ها و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است ، در حقیقت هدف اصلی ما این است که با برنامه‌ریزی‌های صحیح، دانش‌آموزان را مقید به مسائل تربیتی ،متعهد به مسائل پرورشی ، مطالبه‌گر و دارای روحیات پرسشگری و آرمان خواهی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: معلمان ، دانش‌آموزان و اولیا سه رکن اساسی و اصلی در نظام تعلیم و تربیت هستند و معلمان و اولیا نقش مهمی را در پرورش تفکر صحیح در دانش‌آموزان ایفا می کنند.

میرقاسمی در پایان ضمن آرزو سعادتمندی و تربیت صحیح آموزشی و اخلاقی دانش‌آموزان از معاونت پرورشی آموزش و پرورش و مجموعه مربیان معاونین و خدمتگزاران حوزه تربیتی تشکر کرد.

خبرنگار دانش‌آموز : محدثه موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار