بازداشت خطرآفرینان چهارشنبه‌سوری تا ۱۵ فروردین

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل از برخورد قاطع با اخلالگران آسایش مردم خبر داد و گفت خطرآفرینان چهارشنبه آخر سال تا ۱۵فروردین۱۴۰۲در بازداشت خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت خطرآفرینان چهارشنبه‌سوری تا ۱۵ فروردین

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که به منظور اتخاد تدابیر پیشگیرانه برای نوروز ایمن برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال بر لزوم هوشیاری مراجع نظامی و انتظامی برای شناسایی و برخورد با کسانی که اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی افزود: می‌توان با تولید محتوای مناسب ضمن آگاهی‌دهی به مردم با هرگونه هجمه‌های دشمنان و بیگانگان مقابله‌ای قاطعانه صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از برقراری کشیک‌های قضایی در مجتمع‌های قضایی سراسر استان در ایام تعطیلات خبر داده و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی هماهنگی بسیار خوبی برای برخورد و صدور دستورات لازم قضایی به ویژه در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت صورت گرفته است.

کثیرلو خاطرنشان کرد: با افرادی که در تعطیلات به ویژه در چهارشنبه سوری با اقدامات و تحرکات خطرناک امنیت و آسایش عمومی را خدشه‌دار کنند برخورد شده و افراد دستگیر شده تا پایان ۱۵ فروردین در بازداشت خواهند بود.

رعایت نکات بهداشتی در استخر‌ها و آبگرم‌های معدنی شهرستان سرعین، نظارت و رصد قیمت کالا و خدمات در ایام عید، روان‌سازی ترافیک شهری و کنترل جاده‌های بین شهری، توجه به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با تعرض و تصرف به اراضی ملی از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار