مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

توسعه زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است

لرستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد توسعه زیرساخت‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است

فرهاد زیویار؛ استاندار لرستان گفت: آموزش و پرورش بسیار مهم و تاثیرگذار محسوب می شود و به همان اندازه همکاری همه نهادهای ذیربط برای دستیابی به اهداف مورد نظر لازم و ضروری است.

رضا عزتی؛ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در ادامه بیان کرد: توسعه آموزش های فنی حرفه ای که باید به ۳۲ درصد از کل رشته ها برسد موجب مهارت افزایی می شود و این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری است که اشتغال زایی را نیز طبق شعار سال در پی دارد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت در لرستان افزود: موضوعات دیگری از جمله تجهیز پروژه های ناتمام و زیرساخت های آموزشی، نحوه ثبت نام و امتحانات نهایی و ترمیم معدل، طرح شهید محمودوند جهت بازگرداندن ۳۰۲۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل جهت نصیب برابر آموزشی و عدالت محوری، مباحث تربیتی و سایر موارد نیز با جدیت تمام در حال پیگیری هستند.

حسن رضا تیموری، رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: بر اساس ماده ۱۱آئین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی اعتبار تائیدیه های اخذ شده برای بناهای استیجاری چهار سال؛ بناهای خریداری شده شش سال و بناهای احداثی ده سال توسط ادره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صادر خواهد شد.

درادامه کارشناس مسئول امور شوراها افزود: با همکاری و تعامل بسیار خوب استانداری ائمه جمعه فرماندران و بخشدران و اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان جلسات به صورت متظم برگزار می‌شود و از اعضاشورای شهرستان دورود و چگنی به عنوان شورای برتر نیز تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است منصور بازگیر؛ معاون سوادآموزی نیز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی که همزمان با این جلسه برگزار شد از پوشش حداکثری بی سوادان و اجرای طرح های آموزشی نهضت خبر داد.

​​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار