مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

تقویت آرامش در بین دانش‌آموزان یک ضرورت است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با تاکید بر تقویت آرامش و شادی در مدارس گفت مدیران مدارس و معلمان سعی کنند استرس را در دانش‌آموزان کاهش دهند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت آرامش در بین دانش‌آموزان یک ضرورت است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گفت وگو با مدیران واحدهای آموزشی این استان که از طریق بستر شبکه شاد به منظور بررسی مسایل آموزشی و تربیتی ترتیب یافته بود، گفت: در شرایط کنونی معلمان تا آنجا که می توانند از برگزاری آزمون های کلاسی خودداری کنند تا استرس آزمون در دانش آموزان تشدید نشود.

وی به مدیران مدارس تاکید کرد: اگر دانش آموزی به هر علت برای اعلان ناراحتی و یا بیماری به معلم و یا مدیر مدرسه مراجعه کرد سریعا بررسی و با کمک های اولیه در مدرسه مشکل را حل کنند در غیر این صورت سریعا با والدین دانش آموز تماس گرفته و با اجازه آن ها به بیمارستان اعزام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از ایجاد استرس و اضطراب در دیگر دانش آموزان خودداری کرده و اگر مشکلی در مدرسه ایجاد شد با آرامش خاطر دانش آموزان را به محوطه هدایت و مراتب به مسئولان ناحیه یا منطقه اعلام شود.

به گفته صفری مدیران مدارس از تهیه گزارش های خبری توسط اکیپ های مختلف بدون هماهنگی با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ممانعت بعمل آورند.

وی تاکید کرد: از ارائه گزارش چه به صورت حضوری و یا تلفنی برای افراد ناشناس خودداری شود، چرا که ممکن است چنین موضوعی باهدف تخلیه اطلاعاتی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار