شهروندان نمونه اردبیلی انتخاب و معرفی می‌شوند

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت طبق شاخص‌های تعیین شده، شهروندان نمونه اردبیل انتخاب و معرفی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان نمونه اردبیلی انتخاب و معرفی می‌شوند

محمود صفری،شهردار اردبیل در جلسه شورای سیاست‌گذاری انتخاب "شهروند نمونه" که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل و سایر مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان نمونه اردبیل طبق شاخص‌های تعیین شده در شورای سیاست‌گذاری انتخاب شهروند نمونه، انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی با بیان این‌که آبادانی و توسعه شهری با مشارکت شهروندان میسر خواهد بود، ادامه داد: شهرداری به‌عنوان یک نهاد مردمی و عمومی از مردم و برای مردم است، حقیقتا مشارکت شهروندان در توسعه شهری نقش مهمی در آبادانی شهر داشته و تکریم شهروندان نمونه از وظایف شهرداری اردبیل است.

صفری ادامه داد: شهروندان نمونه اردبیل بعد از انتخاب طبق شاخص‌های مشخص شده طی مراسمی با حضور مسئولان استانی تجلیل و به‌عنوان الگوی رفتاری برای سایر شهروندان، معرفی می‌شوند.

در این جلسه علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای‌مرکز اردبیل هم با بیان این‌که شهروندان نقش به‌سزایی در توسعه عمران و آبادانی شهر دارند، افزود: شهروندان نمونه می‌توانند الگوی رفتاری سایر شهروندان باشند و در این زمینه تجلیل و معرفی شهروندان نمونه ار سوی شهرداری، اقدام ارزنده‌ای است که قدردان این اقدام شهرداری هستیم.

وی تصریح کرد: در تعیین شاخص‌های گزینش و انتخاب شهروندان نمونه باید دقت لازم صورت گیرد و رفتارهای اجتماعی آن‌ها به‌عنوان الگو در جامعه باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: با پخش تیزر و انتخاب شهروند نمونه در شبکه استانی در جهت اطلاع‌رسانی این رویداد تلاش می‌کنیم، همچنین از زحمات و اقدامات روابط عمومی شهرداری در اطلاع‌رسانی این رویداد تقدیر می‌کنیم البته پیشنهاد می‌کنیم روابط عمومی نیز در انتخاب و برگزاری مراسم شهروند نمونه به‌عنوان یک برنامه مردمی مشارکت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار