دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان سیستان و بلوچستان، راهی مناطق عملیاتی خوزستان شد

سراوان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از اعزام دومین گروه از دانش‌آموزان استان به مناطق جنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین کاروان  راهیان نور دانش آموزان سیستان و بلوچستان، راهی مناطق عملیاتی خوزستان شد

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از اعزام ۳۳۶ نفر دانش آموز، راوی، روحانی و سرپرست به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: کاروان دانش آموزان استان با ۸ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

بروشکی افزود: در مدت زمانی که دانش آموزان در مناطق عملیاتی حضور دارد، ضمن بازدید از مناطق با حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات ها آشنا خواهند شد.

بروشکی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور شایسته‌ترین بستر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: با انجام این چنین برنامه هایی می توان با استکبار که در قامت جنگ ترکیبی و تبلیغاتی به نبرد با ارزش ها، دستاورد‌ها و باور‌های مردم مسلمان ایران و نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده است، مقابله کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با بازدید از مناطق عملیاتی با ارزش‌های دفاع مقدس و روش و منش و سبک زندگی شهدای گرانقدر آشنا می شوند، امیدواریم دانش آموزان از آموزه های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار:علی ستوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار