پوستر نمایش «فقط یک ساعت آرامش» رونمایی شد

تهران (پانا) - همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «فقط یک ساعت آرامش» ، پیش فروش اینترنتی بلیط اثر مذکور در سایت تیوال آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پوستر نمایش «فقط یک ساعت آرامش» رونمایی شد

متنِ این نمایش برداشتی آزاد ، از نمایشنامه «یک ساعت آرامش» اثر «فلورین زلر» است که رضا بهداد نیا، در این اجرا با خوانش اقتباسی و نگاهی متفاوت (در فرم و محتوا) به این اثر ، آن را بر روی صحنه برده است . نمایش قصه مردی را روایت می کند که در تکاپوی دیدن فلیمی از سینمای هند است اما در این میان اتفاقات و وقایعی رخ می‌دهد که زندگی شخصی و خانوادگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نمایش «فقط یک ساعت آرامش» به نویسندگی سمیرا روشنی، تهیه کنندگی و کارگردانی و رضا ‌بهدادنیا و بازی محمد علی سلیمان تاش، دلیار رسائل، بهادر خسرو جردی، فردین ‌رحمانپور، شقایق ‌زارعی، نسیم ‌حقیقت و امیرحسین ‌آقایی هر روز ساعت 20:45 در سالن عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به فرشاد ‌نصیری (طراح نور) ، فرزاد ‌هدایت ‌نوری، ترانه دمساز(طراحان صحنه و لباس) ، مهتاب ‌حسنی (طراح گریم) ، صادق حسینی (طراح پوستر و گرافیست) ، پارسا ‌خسروی (موسیقی) ، آرش ‌نوری(مدیر صحنه) ، رضا ‌امیررضایی، ناهید دربان، جواد امین پور(دستیاران صحنه و لباس) ، معصومه ‌پورنورام (دستیار کارگردان و مجری نور) ، ٰ مصطفی یگانه راد(منشی صحنه) ، حامد ‌هادیان (دستیار گریم) ، حجت ‌حاج ‌عبداللهی (ساخت تیزر)، اردلان ‌آشناگر (عکاس) ، ٰ ندا ‌کاوندی، آتنا تندرو (مدیر روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار