امام جمعه رودهن:

مشکلات اقتصادی کشور نباید دلیل نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی شود

رودهن(پانا)-امام جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت، مشکلات اقتصادی کشور که قطعا باید توسط مسئولین حل شود، نباید باعث نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم و بابرکت انقلاب اسلامی ایران و حماسه‌های پیشرفت این ملت، شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات اقتصادی کشور نباید دلیل نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: زندگی انسان به این دنیا محدود نیست که انسان بخواهد همه‌ سرمایه‌ وجودی و سلامتی را صرف امور ناپایدار کند.اگر بر اساس رهنمودهای قرآنی گفته می‌شود به امور دنیا دل نسپاریم و سرمایه های وجودی خود را که سلامتی و جوانی است صرف امور دنیایی نکنیم معنایش این نیست که برای زندگی دنیا تلاش نکنیم و یا سرمایه بد است، این رهنمودها این نکته را می‌گوید که باید این جوانی، سلامتی و سرمایه را صرف مردم کنیم،دنیا و نعمت های دنیایی را پلی برای آبادانی آخرت خویش قرار بدهیم.

وی افزود: معرفت ما نسبت به انسان‌های بزرگ و کامل و نسبت به شخصیت های الهی تابع قانون فاصله هاست. به هر میزانی فاصله‌ ما با آنها کمتر باشد عظمت آن ها را بهتر درک می‌کنیم و به هر مقداری که فاصله ما بیشتر باشد آن عظمت را نمی‌توانیم درک کنیم و مثل خودمان فرض می‌کنیم.

حسینی همچنین مطرح کرد: بهترین اکرام پدر برای جوان ها و نوجوان این است که همانگونه که پدر می‌خواهد، سلامت رفتار و اخلاق خودشان را حفظ کنند، درس بخوانند و از کارهای ناشایست پرهیز کنند.

امام جمعه رودهن در ادامه اذعان کرد: اگر پیروزی انقلاب ملت ایران و امام عظیم الشأن یک معجزه الهی بود، تداوم این انقلاب علی رغم دشمنی‌های همه‌ ابر قدرت‌ها یک معجزه بزرگ تر است.انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای اعجاب انگیزی در عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی، نظامی، سیاسی، دیپلماسی و دیگر عرصه ها برای این ملت به ارمغان آورده است. گرچه ما در عرصه‌ اقتصادی مشکلات زیادی داریم اما توقع به حق مردم عزیز این است که مسئولین کشور برای رفع مشکلات اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نکنند، اما مشکلات اقتصادی نباید مانع شود دستاوردهای انقلاب را نبینیم.

حسینی اظهار کرد: رهبر عزیز ما می‌فرمایند مهم‌ترین کاری که دشمن در پیش گرفته این است که می‌خواهد نه تنها برای افکار عمومی دنیا بلکه برای افکار عمومی کشور تصویر سازی غلطی از کشور کند. دشمنان به دنبال این هستند که با برجسته کردن کاستی‌ها و مشکلات، پیشرفت‌ها و دستاوردهای اعجاب انگیز انقلاب دیده نشود.بایستی با مقابله با توطئه دشمن واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کنیم. حماسه پیشرفت ملت ایران و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باید دیده شود.

در پایان حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسئولین عزیز شهرستان، روسای ادارات، دستگاه‌های مختلف، شهرداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار و فرماندار پرتلاش در جمع نمازگزاران حضور دارند. مسئولین مردمی و انقلابی شما در روزی که تعطیل است باید درکنار خانواده باشند اما می‌آیند و مشکلات مردم را می‌شنوند و پیگیری می‌کنند همین از دستاوردهای بزرگی است که به برکت انقلاب نصیب مردم شده است.مسئولینی که به کار گرفته‌اند انقلابی هستند، یکی از این مسئولین استاندار محترم و انقلابی برادر عزیزمان مهندس فخاری از مسئولین خدوم و پرتلاش و مردمی با سابقه مدیریت‌های درخشان است این‌ها نعمت هستند و باید قدرشناسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار