مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۹۰۴ کلاس درس در دهه فجر

زاهدان (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان خبر داد ۹۰۴ کلاس درس در ایام دهه فجر در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۹۰۴ کلاس درس در دهه فجر

میثم لکزایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: در دهه فجر امسال تعداد 904 کلاس درس در استان پهناور سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

میثم لک زایی افزود: این تعداد کلاس درس در قالب 245 پروژه عمرانی و با زیربنای بیش از 69 هزار مترمربع است که توسط دولت، خیرین و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.

وی همچنین بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال نیز تعداد 817 کلاس درس در اختیار ادارات آموزش و پرورش جهت بهره مندی دانش آموزان از کلاس درس استاندارد شده است.

میثم لک زایی گفت: در طول سال 1401 تعداد 429 پروژه عمرانی در قالب 1721 کلاس درس و زیر بنایی به میزان 138 هزار و 528 مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به 8/3 مترمربع شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی در استان گفت: در سه سال گذشته تعداد 9 هزار و 89 کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استانداردسازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار