طی مراسمی در هفته دفاع مقدس:

آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرسنل اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد

خبرگزاری پانا:طی مراسمی در هفته دفاع مقدس ،آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرسنل اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،آئین تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس شنبه 6 مهرماه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

مهران تیشه گران در این مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند و یکی از کمترین وظیفه های حال حاضر ما تجلیل از خانواده های این عزیزان و یادآوری حماسه ها و جانفشانی های آنان است.

وی گفت: امینت و ثبات کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است .

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: برای اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و جامعه ورزش استان افتخاری بزرگ است که 16 نفر از پرسنل این اداره کل در سراسر استان از خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند .

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام درباره اجر نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران امیدواریم که با برگزاری این مراسم و آئین‌های مشابه در سال و به مناسبت های گوناگون جنبه‌های معنوی تجلیل از خانواده عزیز شهدا را محقق کنیم .

تیشه‌گران افزود: تجلیل از خانواده شهدا یک کار معنوی است و رشادت‌های شهدا و ایثارگران باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای جوانان تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار