مدیر آموزش و پرورش نجف‌آباد:

با شناسایی و معرفی مفاخر روحیه امید و خودباوری در دانش‌آموزان تقویت می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت با شناسایی و معرفی مفاخر، روحیه امید و خودباوری با تکیه بر هویت‌های ملی و بومی در دانش‌آموزان تقویت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
با شناسایی و معرفی مفاخر  روحیه امید و خودباوری در دانش‌آموزان تقویت می‌شود

یدالله عابدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد، در جلسه طرح ملی 313 ابراز امیدواری کرد که با شناسایی و معرفی مفاخر شهرستان روحیه امید و خود باوری با تکیه بر هویت های ملی_ بومی در دانش آموزان تقویت شود.

ناصر چاوشی، معاون پرورشی و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان اجرای برنامه «طرح ملی 313»را فرصتی جهت شناخت و معرفی مشاهیر تمدن ساز شهرستان دانست.

معاون آموزشی شهرستان، حضور فعال دانش آموزان در شناسایی و روایتگری زندگی نامه شخصیت های تمدن ساز شهرستان را فرصتی جهت بروز خلاقیت های دانش آموزان و هویت بخشی و ایجاد امید و انگیزه در دانش آموزان دانست.
شهیدی کارشناس امورتربیتی، معرفی علما و اندیشمندان و هنرمندان جامعه را یکی از اقدام هایی دانست که بارها توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

مهناز مرتضویان کارشناس سازمان دانش آموزی نیز برگزاری نمایشگاه، جهت معرفی الگوهای تمدن ساز را فرصتی جهت فعالیت دانش آموزان در راستای تحقیق و پژوهش دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح دانش آموزان از سبک زندگی اندیشمندان و بزرگان تمدن ساز الگوگیری کرده و اعتماد به نفس، امید به آینده و تلاش در آنها بارور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار