وزیر آموزش و پرورش:

برای آلودگی هوا فکری شود تا دانش‌آموزان از تعلیم و تربیت موثر محروم نشوند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت نمونه تدریس‌ها در زمان برگزاری کلاس‌های غیرحضوری در شاد بارگذاری شده و معلمان با دانش آموزان در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند اما درخواست دارم برای آلودگی هوا فکری شود چراکه دانش‌آموزان نباید از تعلیم و تربیت موثر محروم شوند،

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برای آلودگی هوا فکری شود تا دانش‌آموزان  از تعلیم و تربیت موثر محروم نشوند

یوسف نوری در حاشیه نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: حدود یکسال از ورود ما به آموزش و پرورش می‌گذرد و همکاران اقدامات مناسبی از جمله آسیب‌شناسی عدم اجرای سند تحول بنیادین و تنظیم یک برنامه راهبردی برای اجرایی‌سازی سند تحول انجام داده‌اند.

وی افزود: پیشنهاد شده که این موارد در معرض نقد قرار گیرد و از این طریق مشارکت داشته باشیم، بی شک تضارب آرا و اختلافی که میان این افراد است، منجر به توافق می شود که سند تحول به عنوان مورد وفاق همه قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سند مدرسه‌ای سند تحول بنیادین نوشته می‌شود تا به تدریج مدارس وارد چرخه دستیابی به شاخص‌های سند تحول شوند. تلاش می‌کنیم تا پایان برنامه هفتم توسعه همه مدارس در جریان سند تحول بنیادین قرار گیرند و ارزیابی مدرسه‌ای در قالب رتبه‌بندی مدارس انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین باید دغدغه‌ ملی باشد، عنوان کرد: از دانش آموزان، معلمان و نهادهای مردمی و رسانه باید ورود کنند تا این کار انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی برای تعطیلی‌ها به دلیل آلودگی هوا اظهار کرد: معلمان برای برگزاری کلاس‌های جبرانی از سوی خود هزینه بدهند. هرچند نمونه تدریس‌ها در زمان برگزاری کلاس‌های غیرحضوری در شاد بارگذاری شده و معلمان با دانش آموزان در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند اما درخواست دارم برای آلودگی هوا فکری شود چراکه دانش‌آموزان نباید از تعلیم و تربیت موثر محروم شوند،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار