رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان:

اردوهای راویان پیشرفت و هویت در مدارس سمپاد اصفهان در حال انجام است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد اردوهای روایت پیشرفت در مدارس دوره دوم استعدادهای درخشان استان اصفهان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راویان پیشرفت و هویت در مدارس سمپاد اصفهان در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: اردوهای روایت پیشرفت در مدارس دوره دوم استعدادهای درخشان استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله اول بازدیدها که همراه با روایت پیشرفت است از مجموعه شرکت دانش بنیان بهیار صنعت است. هر هفته حداقل دو بازدید از این مجموعه دانش بنیان در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان صورت می پذیرد و هدف اصلی از چنین بازدیدهایی، آشنایی دانش آموزان با پیشرفت های بومی صورت گرفته در کشور و در استان است. در این بازدیدها، دانش آموزان با کاربرد رشته های مختلف نیز آشنا می شوند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: همچنین در روایت هویت، دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان از مجموعه خانه مشروطه اصفهان بازدید می‌کنند و در انتها حلقه های گفت‌وگو و پرسش و پاسخ پیرامون جریان‌های هویتی ایران و تاریخ مشروطه با کارشناسان صورت می پذیرد که هدف از برگزاری روایت هویت، تقویت بعد هویت تاریخی و ملی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با تاریخ معاصر ایران و اصفهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار