مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان:

اردوهای راهیان پیشرفت گامی موثر در تحقق جهاد تبیین است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت اردوهای راهیان پیشرفت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند گامی موثر در تحقق جهاد تبیین باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان پیشرفت گامی موثر در تحقق جهاد تبیین است

حسین کیخا در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش، که در خانه معلم زاهدان برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل های دانش آموزی در مدارس، گفت: ظرفیت و اهمیت تشکل های دانش آموزی به گونه ای است که می توان با ایجاد یک نظام هدفمند گفتگو در بین دانش آموزان به نتایج ملموسی در این زمینه دست پیدا کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان پیشرفت در بین دانش آموزان می تواند کمک بسزایی در تحقق جهاد تبیین داشته باشد و مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش آموز خبرنگاران در پوشش خبری مراسمات و همایش ها بسیار مهم است و حمایت از این دانش آموزان در ادارات آموزش و پرورش استان، مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: ادارات آموزش و پرورش نقش تربیت عمومی دانش آموزان را برعهده دارند، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر نقش تربیت اجتماعی تاکید دارد و تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی است و ما در حوزه سازمان دانش آموزی هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان را بر عهده داریم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار