بازدید دانش‌آموزان نایینی از اولین شرکت تولیدکننده پمپ هیدرولیک دنده‌ای در ایران

نایین (پانا) - در قالب اردوهای علمی پژوهشی راهیان پیشرفت در استان اصفهان، دانش‌آموزان کلاس دهم ریاضی دبیرستان متوسطه دوم شهید مصطفی چمران شهرستان نایین از یکی از شرکت‌های تولید قطعات خودرو که اولین تولیدکننده پمپ هیدرولیک دنده‌ای در ایران است بازدید و با مدیرعامل این شرکت گفت‌و‌گو کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش‌آموزان نایینی از اولین شرکت تولیدکننده پمپ هیدرولیک دنده‌ای در ایران

محمدعلی مفیدی نائینی، مدیر‌عامل این شرکت در نایین در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان شهید‌مصطفی چمران اظهار کرد: شرکت ما، اولین تولید‌کننده پمپ هیدرولیک دنده‌ای در ایران و همچنین تولیدکننده تجهیزات جانبی هیدرولیک و فورج قطعات فولادی در راستای تحقق توسعه صنعتی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان به صرف فعل خواستن اشاره و تصریح کرد: علم یک درجه از رشد انسان است. درجه دوم صرف فعل خواستن است. شرکت آرافن امروز محصولاتی تولید می‌کند که در خاورمیانه حرف برای گفتن دارد و این در صورتی است که همه مهندسان شرکت، بومی هستند.

مدیرعامل شرکت تولید قطعات خودرو در نایین ادامه داد: به خود افتخار کنید چرا که بستر، زمینه، علم، دانش، امکانات و دیگر گزینه‌های مورد نیاز برای شما فراهم است و فقط نیازمند همت و تلاش برای رسیدن به اهداف مطلوب خود هستید.

وی افزود: ما مفتخریم که یک تکه فولاد را به قطعه‌ای باارزش تبدیل می‌کنیم‌ و این قطعه مهم برای کشور، باعث عدم وابستگی به خارج شده است. مجموعه ما با ۱۱ زیر مجموعه، ۱۴ عدد محصول تولید می‌کند.

این اردو از سری اردوهای حوزه علمی و پژوهشی راهیان پیشرفت در شهرستان نایین به‌همت اداره آموزش و پرورش نایین و با هدف شناخت فعالان و الگوهای اقتصادی و پیشرفت های حوزه اقتصادی، علمی و پژوهشی است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد‌مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار