مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

طرح «یاریگران زندگی‌» الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان در سطح مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بر اجرای طرح یاریگران زندگی‌ به‌عنوان الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان در سطح مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح «یاریگران زندگی‌» الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان در سطح مدارس

جلسه هم‌اندیشی کارشناسان و رابطان مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با موضوع تبیین و تشریح طرح‌ها و برنامه‌های حوزه مراقبت در برابر آسیب‌‌های اجتماعی از جمله کانون یاریگران زندگی، نوجوان سالم، هفته مبارزه با اعتیاد، معرفی سامانه نماد و همچنین خط ملی 1570 برگزار شد.

این جلسه با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و ابراهیم نورمحمدی مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور برگزار شد.

در این جلسه به بیان اهمیت فعالیت‌های کارشناسان این حوزه و همچنین بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های استان تهران و راهکارهای آن پرداخته شد.

همچنین هدایت اجرای صحیح مراحل و گام‌های مربوط به کانون یاریگران زندگی، نحوه عضوگیری و جذب اعضا، آموزش اعضا و ترویج پیام‌های پیشگیرانه، نحوه ترسیم درخت مشکلات و دارایی‌ها، نحوه طراحی پروژه‌های کوچک، شیوه‌های حمایت جویی و اجرای پروژه‌های کوچک و در نهایت راه‌های حفظ پایداری کانون‌ها از رسالت‌های مراکز رشد در بخش تسهیل‌گری، از مباحث مطروحه در این جلسه بود.

شایان ذکر است در این جلسه از کارشناسان برتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی مناطق تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار