مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی برای فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای فرهنگیان

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت اظهار داشت: «یکی از بحث‌هایی که مجموعه وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل به‌صورت جدی پیگیر آن هستند، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است. بسیاری از عزیزان و کسانی که عبارت راهیان پیشرفت را می‌شنوند تصور می‌کنند این اردوها فقط برای دانش‌آموزان است اما سعی ما این است که همکاران فرهنگی نیز از این فرصت بهره لازم را ببرند.»

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران افزود: «به لطف خداوند متعال اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران از مهر امسال این اردوها را برای فرهنگیان تهرانی آغاز کرده است که این عزیزان در مرحله اول از پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید داشته‌اند. سعی ما این است که اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی تداوم داشته باشد و برنامه‌های متنوعی در این راستا برای دانش‌آموزان عزیز داشته باشیم.»

وی خاطرنشان کرد: «به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی را در چهار دهه اخیر داشته‌ایم؛ دانش‌آموزان و فرهنگیان باید از این دستاوردها آگاه شوند و بدانند کشور ایران به چه میزان در مسیر توسعه و پیشرفت، گام‌های بلند و موثر برداشته‌ است. چنین موضوعی باعث ایجاد اعتماد در نسل جوان خواهد شد و راویان این پیشرفت‌ها در میان اقشار مختلف جامعه، آگاهی را نشر خواهند داد.»

به گفته کریمیان، آشنایی بیشتر معلمان و فرهنگیان با دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، پزشکی، نظامی و... موجب انتقال بهتر و سریع‌تر آن به دیگران می‌شود و از نظر ما، فرهنگیان عزیز یکی از بهترین راویان پیشرفت ایران اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار