روایت دانش‌آموزخبرنگار زنجانی از دیدار با مقام معظم رهبری؛ اشک شوق می‌ریزم

زنجان(پانا) - باورم نمی‌شد که به آرزویم رسیده باشم؛ حتی در طول سخنرانی هم باورم نمی‌شد که در محضر رهبر فرزانه کشورم هستم.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

روزی که با من تماس گرفتند و گفتند که شما برای دیدار با مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) انتخاب شده‌اید به‌طور دقیق متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاده! طوری که بعد از قطع کردن تماس به خاطر سعادتی که نصیبم شده بود، اشک شوق ریختم.

ما روز سه‌شنبه (10 آبان) از محل سازمان دانش‌آموزی استان زنجان حرکت کرده و خودمان را با قطار به تهران رساندیم و شب را میهمان سازمان دانش‌آموزی مرکز در تهران بودیم.

صبح روز چهارشنبه (11 آبان) که موعد دیدار با مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) بود، بعد از صَرف صبحانه به سمت حسینیه امام خمینی(ره) حرکت کردیم.

بعد از طی مراحل مخصوص دیدار، وارد صحن اصلی حسینیه امام خمینی(ره) شدیم به محلی که دیدارهای مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) برگزار می‌شود. بچه‌ها در داخل حسینیه، سر از پا نمی‌شناختند و همگی داشتند خود را برای دیدار با ایشان آماده می‌کردند.

ناگهان حضرت آقا وارد حسینیه شدند و بچه‌ها بلافاصله بعد از زیارت ایشان شروع به شعار دادن کردند و در آن لحظه به خودم افتخار کردم که در این جلسه و در معیت ایشان هستم و از نزدیک می‌توانم از بیانات ارزشمندشان استفاده کنم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظلّه‌‌العالی) شروع به سخنرانی کردند و مضمون فرمایشات ایشان مانند دفعات قبل در رابطه با دسیسه و توطئه‌های شیطان بزرگ (آمریکا) علیه ملت ایران بود.

ایشان دقایقی با ما سخن گفتند و از جنایات آمریکا در طول تاریخ علیه مردم ایران بیان کردند. در طول سخنرانی هنوز باورم نمی‌شد که در محضر رهبر فرزانه کشورم هستم. تمام سعی خود را کردم که تمام مطالبی که ایشان فرمودند به ذهنم بسپارم تا بتوانم در مسیر زندگی خود از آن‌ها استفاده کنم.

بعد از پایان سخنرانی و وقتی که ایشان تشریف می‌بردند، تلاش کردم که از نزدیک به ایشان عرض ادب کنم که قسمت نشد اما امیدوارم بتوانم با تلاش و کوشش خود، نام ایران و ایرانی را بالاتر از این ببرم.

دانش آموز خبرنگار؛ حسن ارغا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار