تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ مدال برنز مرادی و کلهر قطعی شد

تهران (پانا) - ۲ نماینده کشورمان در روز پنجم رقابت‌های قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ مدال برنز مرادی و کلهر قطعی شد

در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه ۱۵ مرداد ماه تکواندوکاران اوزان ۷۳- و ۷۸- کیلوگرم پسران و ۵۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند که از میان ۳ نماینده تیم ایران، دو تکواندوکار راهی مرحله نیمه نهایی شدند و یک تکواندوکار هم از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۳- کیلوگرم ساغر مرادی در حضور ۳۸ تکواندوکار دور نخست «بن یونس» از مغرب ۲ به صفر شکست داد و سپس «ستینل» از ترکیه را ۲ به صفر از پیش رو برداشت. وی در ۲ مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه و «والنتینو» از ایتالیا را در ۲ راند مغلوب کرد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

رضا کلهر در وزن ۷۳- کیلوگرم که ۳۸ تکواندوکار حضور داشتند، دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه را در ۲ راند شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را ۲ به صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی ۲ راند مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

اما پونه جعفر صالحی در وزن ۵۹- کیلوگرم پس از ۲ پیروزی برابر «کیسینکا» لهستان و «عسکروا» از قزاقستان، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «کاتوگنو» از ایتالیا در دیداری نزدیک ۲ به یک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار