تامین برق و روشنایی بیش از ۵هزار هیات عزاداری در ایام محرم

تهران (پانا) - شرکت توزیع نیروی برق به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام سوگواری از تامین روشنایی بیش از ۵ هزار هیأت عزاداری، تکایا و مساجد پایتخت خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین برق و  روشنایی بیش از ۵هزار هیات عزاداری در ایام محرم

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان مدیر عامل برق پایتخت ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ضرورت تامین روشنایی برای عزاداران حسینی در هیئت‌ها، مساجد و تکایا را یکی از اهداف مهم اصلی این شرکت در این ایام برشمرد.

وی پایداری شبکه و همچنین برقراری روشنایی پایدار، ایمن و بدون خطر برای این مراکز مذهبی در پایتخت را از دیگر اولویت‌ها دانست.

مدیرعامل برق پایتخت گفت: به تعداد زیادی از هیات، تکایای مذهبی و مساجد، انشعاب موقت برق واگذار شده است و در حدود ۴۰۰ اکیپ و خودروهای عملیاتی بهره برداری فعال در حال خدمت رسانی در سطح پایتخت هستند.

ناظریان از رصد مستمر بیش از ۳ هزار مورد بازدید کارشناسان مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران در خصوص رعایت نکات ایمنی در برپایی مراسم این مساج، تکایا و هیات ها خبر داد.

مدیر عامل برق پایتخت از عزاداران حسینی درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و همچنین استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف و لامپ های LED یا کم مصرف در روزهای آتی و خاموشی همه تجهیزات در پایان مراسم های سوگواری ، این شرکت را در خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به همه عزاداران حسینی در این ایام گرانقدر یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار