مخبر: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری بر ضرورت حمایت قاطع از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و گفت دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است و از تصمیمات مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در مسیر آماده سازی مطلوب برای حضور در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است

در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، راهکارهای حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال برای حضور پر قدرت در جام جهانی قطر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

محمد مخبر در این جلسه که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، بر ضرورت حمایت قاطع از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است و از تصمیمات مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در مسیر آماده سازی مطلوب برای حضور در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت می کند.

در این جلسه که رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت موجود تیم ملی و چالش های پیش روی ارائه داد.

پس از ارائه گزارش و بحث و بررسی مقرر شد تا برنامه ریزی لازم برای پشتیبانی از فرایند آماده سازی تیم ملی، امکان سنجی و انجام بازی های تدارکاتی مناسب، تسهیل حضور علاقه مندان برای حضور در جام جهانی قطر، حمایت از بازیکنان و انجام تعهدات ایجاد شده و همچنین حل مشکلات پخش تلویزیونی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار