نخستین کارگروه هم‌اندیشی اساتید و خبرگان حوزه حمل و نقل ترافیک برگزار شد

تهران (پانا) - نخستین کارگروه هم اندیشی اساتید و خبرگان حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور بررسی فرصت‌های بالقوه، درجهت رفع معضل ترافیک شهر عصر امروز به میزبانی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کارگروه هم‌اندیشی اساتید و خبرگان حوزه حمل و نقل ترافیک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، در این نشست سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، جعفر تشکری هاشمی دبیر کارگروه حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، محسن پورسید آقایی معاون اسبق سازمان حمل و نقل و ترافیک و جمعی از نخبگان، اساتید ، صاحب نظران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و ترافیک، نظرات و دیدگاه‌های خودشان را درباره ترافیک شهر تهران و نقاط ضعف و قوت آن بیان کرده و به بحث و بررسی پرداختند.

در ابتدای این نشست شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کردند که این نشست ها که در گذشته شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری آن را نداده بود، با هدف استفاده از نقطه نظرات اساتید و صاحب نظران حوزه حمل و نقل ترافیک به صورت مداوم و به شکل هفتگی یا ماهیانه ادامه داشته باشد و بحث ها و مسائل مطرح شده در آن به حل شدن بهتر و سریع تر مشکلات ترافیکی شهر تهران کمک کند.

در ادامه نشست تشکری هاشمی با ابراز اطمینان از این که اعضای شورای اسلامی شهر تهران و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک کشور در جهت موفقیت مدیریت شهری پایتخت دست در دست هم تلاش می کنند تا به فضل پروردگار بتوانند دوباره روزهای خوبی را برای شهر تهران رقم بزنند ، گفت:" هرچقدر که مسائل پیچیده تر می‌شوند، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیاز به کار علمی هم بیشتر احساس می شود. در این پازل نمی شود هرکسی کار خودش را انجام دهد، بلکه حمل و نقل سیستم یکپارچه ای است که هر کسی باید به نحو شایسته وظیفه خودش را انجام دهد تا این سیستم و مکانیزم به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام داده تا در ادامه خروجی و محصول نهایی آن بهبود حمل و نقل شهر تهران باشد. در این مسیر با تکیه بر دانش و تجربیات ارزشمند شما اطمینان دارم که می توانیم روزهای خوبی را برای شهر تهران رقم بزنیم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار