رییس مرکز فضای مجازی سازمان دانش‌‌‌آموزی اعلام کرد

برنامه‌ریزی سازمان دانش‌‌آموزی برای کمک به نهضت سواد رسانه‌ای

تهران (پانا) - رییس مرکز فضای مجازی سازمان دانش‌‌‌آموزی از تلاش این سازمان برای تربیت نیرو در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به منظور کمک به نهضت سواد رسانه‌ای در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی سازمان دانش‌‌آموزی برای کمک به نهضت سواد رسانه‌ای

محمد باجلان در نشست مدیران استانی سازمان دانش‌‌آموزی در مشهد مقدس گفت: مدیریت جدید این سازمان تاکید ویژه‌ای بر حمایت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی دارد.

وی افزود: واقعیت این است که فضای مجازی، سبک زندگی ما و فرزندانمان را هدف گرفته است و روی ضمیر ناخودآگاه ما کار می‌کند تا به الگوی مدنظر غربی‌ها نزدیک شویم.

رییس مرکز فضای مجازی سازمان دانش‌‌‌آموزی از تشکیل باشگاه کودک و نوجوان برای پیگیری مبحث فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: فعالیت اصلی این باشگاه، تربیت نیروی انسانی در فضای مجازی و نیز کمک به نهضت سواد رسانه‌ای در کشور خواهد بود؛ چراکه کنترل حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی مستلزم بهره‌مندی از ابزار مناسب و آگاهی کافی است.

باجلان با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز در کشور، تصریح کرد: این تعداد دانش‌آموز همراه با والدین خود، جمعیت تقریبی ۴۰ تا ۴۵ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند که یک تشکل بزرگ و بی‌نظیر در ایران و جهان به شمار می‌آید چون هیچ کشوری مشابه تشکیلات دانش‌ آموزی ما را در اختیار ندارند.

وی افزود: ما باید در فضای مجازی و با محوریت سازمان دانش‌آموزی برای جامعه ۴۰ میلیون نفری برنامه‌ریزی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار