اولین رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - بدون حضور مردم هیچ مسئله اقتصادی نمی‌تواند به درستی حل شود. جهش در مشارکت اقتصادی و ایجاد میلیون‌ها شغل در صورتی میسر می‌شود که فناوری اجتماعی همانگونه که در حرکت عظیم اربعین حسینی جلوه می‌کند، در عرصه اشتغال آفرینی پیشران اقتصاد کشور شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی برگزار می‌شود

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین؛ دانشگاه سراسری قم با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مشارکت سایر نهادها، اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی را برگزار می‌کند. هدف این رویداد، تولید فناوری اجتماعیِ اشتغال‌آفرین در زیست بوم ملی اشتغال کشور است.

600 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان، طلاب و کنشگران عرصه اشتغال‌آفرینی کشور به مدت هفت روز در جوار بارگاه نورانی حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به تجربه‌نوردی، چالش‌های طراحی کسب و کار،‌ روایت‌گری کسب‌وکار ایمانی در قالب‌هایی چون کارگاه، گفتگو، مستند، برنامه‌های نمایشی، مسابقه و ... می‌پردازند و مهیای ایجاد تجربه‌ای متفاوت در عرصه اشتغال‌آفرینی کشور می‌شوند.

استادان و راهبران این رویداد، صاحب‌نظران، اشتغال‌آفرینان و جهادگران حوزه اشتغال‌آفرینی هستند که استفاده از تجارب و ایده‌های متفاوت‌ آن‌ها، نگاهی دیگر به اشتغال‌آفرینی را ایجاد می‌کنند.

حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی برتر، تسهیل اخذ مجوزهای اشتغال‌آفرینی، گواهی معتبر دوره، تقدیر از نفرات برتر و … از امتیازات این رویداد است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۸ تیرماه فرصت دارند تا به Muhajer.biz مراجعه کنند یا از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۰۵۳۴۰۳۸۵۲ از این فرصت بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار