ابلاغ مصوبه تخصیص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از زلزله در خراسان رضوی و شمالی

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از زلزله سال گذشته در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

هیات وزیران در جلسه ۸ تیر ۱۴۰۱، با اختصاص مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه ای (به ترتیب مبلغ ۱۰۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی و مبلغ ۱۷ میلیارد و یکصد میلیون ریال برای شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی) به منظور جبران خسارات ناشی از زلزله شهریور ماه سال گذشته در شهرستان های مذکور موافقت کرد.

اعتبار یاد شده شامل کمک بلاعوض جهت احداث ۲۰ واحد مسکونی شهری و ۵۵۰ واحد مسکونی روستایی هرکدام به ترتیب به ازای هر واحد تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، کمک بلاعوض جهت تعمیر ۲۲۰ واحد مسکونی شهری، روستایی و تجاری به ازای هر واحد تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، کمک بلاعوض جهت احداث ۹۰ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، کمک بلاعوض جهت احداث ۷۰ واحد جایگاه دامی به ازای هر واحد تا سقف مبلغ یکصد میلیون ریال و هزینه های پشتیبانی و آواربرداری و خدمات مدیریت طرح می باشد.

دولت همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را موظف کرد گزارش عملکرد این مصوبه را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار