معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز خبر داد

اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان البرز با معرفی تیم‌های برتر

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از پایان یافتن دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان این استان با معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان البرز با معرفی تیم‌های برتر

سیدمسلم رئیسی در آیین اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز افزود: این المپیاد با عنوان "یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی" از ۲۸ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این المپیاد ورزشی ۳۶۸ نفر از فرهنگیان البرز شرکت کردند، خاطرنشان کرد‌‌: در بخش مردان ۲۴۴ نفر در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۱۲۴ نفر در بخش بانوان در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز وبدمینتون رقابت کردند.

رئیسی با اشاره به اینکه در این رویداد ورزشی تعداد زیادی از شرکت کنندگان علاقمند شاغل در آموزش و پرورش حضور یافتند، درخصوص رقابت های والیبال مردان گفت: دراین بخش ۸ تیم از سراسر استان که سرشار از علاقه و انگیزه بودند حضورداشتند و تیم های شرکت کننده از فرهنگیان پیشکسوت و جوان برخوردار بودند و این تلفیق انرژی، شور و هیجان همراه با تجربه، زیبایی های این رقابت ها را چندبرابرکرده بود.

وی افزود: این رقابت ها به میزبانی کرج3 در سالن ورزشی شهیدبهشتی پس از سه روز متوالی 4 تیم صعودکننده به دور نیمه نهایی را شناخت و در روز چهارم با وجود 4 مسابقه که یک روز پرفشار و حساس برای اعضای تیم ها و کادر داوری وعوامل برگزاری بود با 2 بازی ضربدری و درنهایت رده‌بندی و فینال، تیم های برتر به این ترتیب زیر مشخص شدند: مقام اول: کرج دو، مقام دوم: اشتهارد، مقام سوم: کرج سه و مقام چهارم: نظرآباد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان افزود: رقابت های تنیس روی میز مردان به میزبانی کرج۱ درسالن شهیدمطهری برگزارشد. در بخش تیمی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، سه کرج و اشتهارد به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی بهرام زنده‌دل معلم کرج۳ مقام اول، بهروزی معلم کرج ۱ مقام دوم، صمدی و گودرزی معلمان کرج ۱ مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

رئیسی افزود: در رقابت های فوتسال مردان که ۸ تیم حضورداشتند و سه روز به طول انجامید پس از ۱۶ مسابقه تیم های آموزش وپرورش کرج۳، اشتهارد و کرج۲ به ترتیب مقام اول تاسوم را بدست آورند و تیم کرج ۱ حائز رتبه چهارم شد.

گفتنی است رقابت های فوتسال به میزبانی آموزش وپرورش کرج ۱ درسالن ۲۵۰۰ نفری انقلاب شهرستان کرج باهمکاری اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد.

رئیسی با بیان این موضوع که المپیاد ورزشی ویژه فرهنگیان موج رضایتمندی و علاقمندی حضور فرهنگیان برای فعالیت های ورزشی را به همراه داشت، گزارشی از روند برگزاری رقابت های ورزشی در بخش بانوان ارائه کرد.

رقابت های ورزشی والیبال بانوان فرهنگیان استان البرز با شرکت 6 تیم به میزبانی کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کرج ناحیه۳ طی سه روز متوالی از 28 تا 30 خرداد در سالن ورزشی شهید رجایی برگزارشد.

در این دوره از رقابت ها پس از 15 مسابقه، تیم‌های برتر به ترتیب زیر مشخص شدند: مقام اول: کرج چهار، مقام دوم: ساوجبلاغ، مقام سوم: کرج دو، مقام چهارم: نظرآباد، مقام پنجم: کرج سه و مقام ششم: کرج یک.

وی در ادامه گفت: رقابت های تنیس روی میز بانوان آموزش وپرورش استان البرز باحضور انجمن رشته ورزشی مربوط و ناظرفنی اداره کل و۲۴نفرشرکت کننده درسالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهیدمطهری برگزارشد.

به گفته رئیسی، دربخش انفرادی مقام های اول تاسوم را به ترتیب لیلا وفا معلم آموزش و پرورش کرج۳، حدیث براهویی از ساوجبلاغ و هادی بیگی از کرج۲ به دست آوردند و در امتیازبندی تیمی به ترتیب تیم های آموزش وپرورش کرج ناحیه۴، کرج ناحیه۳ و کرج ناحیه ۲ مقام های اول تاسوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان همچنین گزارش رقابت های بدمینتون بانوان آموزش و پرورش استان البرز را به این شرح اعلام کرد: رقابت ها توسط انجمن بدمینتون بانظارت اداره کل باحضور ۲۱ نفر ورزشکار در یک نیم‌روز برگزارشد که در بخش انفرادی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم متعلق به شکیبا کرمی از آموزش و پرورش نظرآباد، الهام ریوندی از کرج۲و پریسا سیاحیان ازکرج ۱ بود و در بخش تیمی، تیم های آموزش و پرورش کرج ناحیه۲ مقام قهرمانی، کرج ناحیه ۱ مقام نایب قهرمانی و ساوجبلاغ مقام سوم این دوره را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار