ورود دادستانی به تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خواستار ورود دادستانی به تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری و خودروهای بی‌کیفیت داخلی شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ورود دادستانی به تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تبریک هفته قوه قضاییه پس از استماع سخنان دادستان کل کشور گفت: کار در قوه قضاییه پر استرس و سخت است چرا که معمولاً در پرونده ها ۵۰ درصد رای موافق و ۵۰ درصد رای مخالف می گیرند و برخی افرادی که رای موافق میگیرند هم به دلیل اطاله دادرسی ممکن است نارضایتی هایی داشته باشند، بنابراین کار در این قوه سخت است.

پیرهادی با اشاره به ضرورت ورود دادستانی به تولید موتورسیکلت کاربراتوری گفت: همچنان موتورسیکلت کاربراتوری تولید می شود و بر اساس آمار پلیس راهور بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت کاربراتوری در تهران شماره گذاری شده که ظرف بازه کمی آلایندگی زیادی را در تهران ایجاد می کند.

وی ورود دادستانی و توقف تولید موتورسیکلت های کاربراتوری را مهم دانست و گفت: این موضوع حقوق عامه است و آلایندگی که در شهر ایجاد می کند مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: برخی خودروهای بی کیفیت داخلی نیز موجب آلایندگی می‌شوند و جان و سلامت شهروندان را به خطر می اندازد که که از دادستانی تهران تقاضا داریم به بحث کیفیت خودروهای داخلی ورود کند.

به گفته وی، عموم مردم از این خودروها ناراضی هستند و رهبر انقلاب نیز در سخنان خود نسبت به برخی از این محصولات اعتراض داشتند.

پیرهادی با اشاره به ادامه فعالیت نمایشگاه بین المللی تهران نیز خاطرنشان کرد که ترافیک و آلایندگی از این طریق در شهر تهران بیشتر می‌شود و باید بر اساس مصوبه شورای شهر نمایشگاه بین المللی تهران به شهر آفتاب منتقل شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و تذکرات اعضای شورا مورد بی توجهی و بی مهری واقع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به بحث سلامت مردم اشاره کرد و گفت: نتایج پایش باقیمانده سموم و آلایندگی که وارد محصولات کشاورزی می شود از اهمیت برخوردار است.

پیرهادی ادامه داد: بعضاً این محصولات سموم در آن ها باقی مانده و یا اینکه از طریق آبیاری با آبهای آلوده دچار مشکل می شوند و ممکن است برخی محصولات دارای استاندارد لازم نباشد.

وی ادامه داد: باید وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت به این موضوع ورود و پایش را انجام دهند.

پیرهادی همچنین از سازمان میادین خواست نسبت به پایش این محصولات کشاورزی را در دستور کار قرار داده و دقت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار