توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد

تهران (پانا) - کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد

بر این اساس، طبق تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱تیر ماه برگزار می‌شود.

کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز شنبه مورخ چهارم تا روز سه‌شنبه ۷ تیر ماه جاری برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داوطلبان کنکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام(۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام(۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴ و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیر از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org به سایت سازمان ارسال کنند.

همچنین داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت‌نامی مانند فاقد عکس، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است به باجه‌های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در "اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری "در روزهای سه شنبه ۷ تیر تا روز جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم‌ ریاضی و فنی، علوم‌ تجربی و علوم‌ انسانی، در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های‌ خارجی نیز ثبت‌نام کردند برای آنها سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون(یک‌ کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی اصلی‌ علوم‌ ریاضی و فنی یا علوم‌ تجربی و یا علوم‌ انسانی و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی) صادر شده‌ است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار