معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

تصویب هزار میلیاردتومان برای توسعه ورزش دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از همراهی و حمایت مجلس برای تصویب مبلغ هزار میلیاردتومان برای توسعه ورزش دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب هزار میلیاردتومان برای توسعه ورزش دانش‌آموزی

صادق ستاری‌فرد در آیین احداث خوابگاه دهکده ورزش دانش آموزی و سالن زورخانه‌ای و پهلوانی استان فارس گفت: با پشتیبانی و حمایت وزیر آموزش و پرورش، ورزش آموزشگاهی در رشته های پایه، توپی و رزمی را توسعه و تقویت می‌کنیم.

وی افزود: برای احیا و تقویت هویت ایرانی اسلامی اقدام به تاسیس ۳۲ زورخانه دانش‌آموزی کرده‌ایم.

ستاری‌فرد ادامه داد: یکی از زمینه‌های مورد نیاز برای برگزاری مسابقات ورزشی، وجود زیرساخت‌های تربیتی است که در این طرح تلاش خواهیم کرد خوابگاه‌های با کیفیت احداث کنیم.

وی گفت: با همراهی مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، بالغ بر یکهزار میلیاردتومان برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این اعتبار را با تمرکز بر مناطق محروم و لازم‌التوجه به ایجاد دهکده‌های ورزشی و سالن‌های سرپوشیده و خرید ابزار الات ورزشی هزینه خواهیم کرد.

گفتنی است خوابگاه دهکده ی ورزش دانش‌آموزی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیر بنای ۸ هزار متر مربع در ۸ طبقه با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

همچنین سالن زورخانه ورزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۶میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار