توجه به اوقات فراغت در نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی قم

قم (پانا)- توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، از جمله مباحث مطرح شده در نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان قم بود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به اوقات فراغت در نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی قم

نخستین جلسه هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان و مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در اتاق جلسات شهید فخری زاده اداره کل آموزش و پرروش قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رسول ملایی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم به برگزاری کارگاه های آموزشی مجلس دانش آموزی و روانشناسی فردی و اجتماعی ویژه نمایندگان در هفته دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: از این پس مدیریت امور مجلس دانش آموزی با هیات رئیسه و به ویژه رئیس این مجلس است و ما باید در طی این دوسال شاهد تجلی دموکراسی شورایی توسط نمایندگان باشیم.

وی ادامه داد: در طی دو سال فعالیت، مجلس دانش آموزی باید از دانش آموزان صاحب نظر، متخصص و ماهر در زمینه های مختلف استفاده کند.

امید محمدی ،رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان قم نیز با اشاره به موضوعات جلسه، برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت، استفاده حداکثری دانش آموزان از خدمات مجموعه آموزش و پرورش، توجه به افت تحصیلی دوران کرونا، ایده های نو به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

وی عنوان کرد: جایگاه حقوقی مجلس دانش آموزی در مرحله اول در سطح آموزش و پرورش و در گام بعدی برای مسئولین و کادر استان در دستگاه های اجرایی و مدیریت باید تثبیت شود که این امر نیازمند همدلی و همراهی مسئولین استان است.

در ادامه، سید سجاد حسینی، نائب رئیس اول مجلس دانش آموزی به اهمیت موضوعات مربوط به مهدویت و معارف و تبیین و آموزش این موضوعات به محوریت دانش آموزان اشاره داشت و در رابطه با دستورات جلسه ایده ها و طرح های نو و خلاقانه ای مطرح کرد.

کاشانی نژاد، منشی جلسات نیز به اهمیت برگزاری دوره های علمی و کاربردی و بالا بردن سطح علمی جامعه دانش آموزی پرداخت و در رابطه با دستورات جلسه طرح هایی بیان کرد.

صادقی پویا، کارپرداز مجلس دانش آموزی دوره یازدهم نیز به ارتقای سواد رسانه ای و پیشرفت دانش آموزان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت.

همچنین مجتبی جهان آرای که برای حضور در این جلسه آمادگی نداشت به طور تلفنی نظرات سازنده به ویژه در رابطه با سلامت و ورزش با رئیس مجلس دانش آموزی در میان گذاشت.

مصوبات این جلسه پس از تایید دیگر نمایندگان و مسئولین مرتبط به اطلاع دانش آموزان و خانواده ها خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار