از سوی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برگزار می‌شود:

سومین دورهمی فعالان حوزه «عدالت آموزشی»

تهران (پانا) - سومین رویداد تخصصی فعالان حوزه «عدالت آموزشی» با حضور بیش از ۳۰۰ مجموعه از فعالان و صاحب نظران این عرصه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سومین دورهمی فعالان حوزه «عدالت آموزشی»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گزارش کانون دورهمی های ایران، سومین نشست، از سلسله رویداد‌های فعالان حوزه عدالت آموزشی، به میزبانی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش با موضوع: «آسیب شناسی حذف کنکور از منظر عدالت آموزشی (مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی)» برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، نشست فعالان حوزه «عدالت آموزشی» با حضور بیش از 400 نفر از فعالان و صاحب نظران این عرصه، در تاریخ هفتم تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ ، به صورت حضوری (با ظرفیت محدود) برگزار و از طریق پلتفرم‌های «شاد»، «آپارات»، «ریبیکا» و «گوگل میت» قابل مشاهده و مشارکت خواهد شد.
شایان ذکر است، در این نشست ساعتی به شبکه سازی فعالان حوزه عدالت آموزشی اختصاص خواهد داشت.
محل برگزاری این نشست تهران، خیابان شهید باهنر (نیاوران) خیابان فیضیه، اردوگاه شهید باهنر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این نشست، از طریق تارنمای Dorehami.net یا تماس با شماره 09039289272 اقدام کرده یا به سامانه پیامکی ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰، پیام ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار