فرماندار ملارد:

هیچ دانش‌آموزی نباید بخاطر شرایط مالی از تحصیل باز بماند

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت هیچ دانش‌آموزی نباید بخاطر شرایط مالی از تحصیل باز بماند و برای رفع این مشکل می‌شود از ظرفیت گروه‌های مردمی استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ دانش‌آموزی نباید بخاطر شرایط مالی از تحصیل باز بماند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش، بیان کرد: دریافت هرگونه وجه اجباری در مدارس و اخذ هرگونه وجه اجباری در زمان ثبت‌نام و ارائه کارنامه از اولیای دانش‌آموزان در مدارس شهرستان ملارد ممنوع است و لازم است با مدیران متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: از تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز در راستای کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

کریمی افزود: از ظرفیت گروه‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استفاده شود و تاکید ما بر این است که هیچ دانش‌آموزی بخاطر مسائل مالی از تحصیل باز نماند.

فرماندار ملارد تأکید کرد: همه دستگاه‌ها مکلف هستند امکانات مورد نیاز برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ را در اختیار آموزش و پرورش قراردهند.

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد در سال‌جاری با محوریت بررسی مسائل مربوط به تجهیز مدارس، برگزاری کنکوری سراسری ۱۴۰۱، تعیین میزان تعرفه فوق‌برنامه مدارس هیات امنایی و نمونه دولتی بخشی از موارد مطرح شده این جلسه بود، همچنین گزارشی از در اختیار دادن فضاهای آموزشی به اموزش و پرورش در غرب سرآسیاب و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در این جلسه ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار