افتخارآفرینی فرهنگیان آبادان در جشنواره تجارب برتر خوزستان

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش آبادان از کسب 4 رتبه اول تا سوم و 2 عنوان شایسته تقدیر فرهنگیان آبادان در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی 1401-1400خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی فرهنگیان آبادان در جشنواره تجارب برتر خوزستان

حبیب اله رمضانی با اعلام این خبر به پانا افزود: در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، تدابیر، روش ها و ابتکارات انجام شده از سوی مربیان در فرآیند یاددهی- یادگیری و سایر فعالیت های تربیتی و پرورشی جهت تغییر یا اصلاح رفتار در دانش آموزان به اشتراک گذاشته شد.

وی در ادامه بیان کرد: با شناسایی تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی همکاران و فراهم کردن شرایط استفاده سایرین از این تجارب موفق، بتوانیم در مسیر شکوفایی استعدادهای دانش آموزان سرزمینمان موفق باشیم و گام‌های ارزشمندی در اجرایی شدن برنامه‌های سند تحول بنیادین، بر مبنای ارزش‌های جامعه اسلامی برداریم.

رمضانی این دستاورد ارزشمند را به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان به ویژه همکاران حائز رتبه در این جشنواره از تلاش های مجدانه حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان قدردانی کرد.واسامی همکاران حائز رتبه را به شرح ذیل اعلام کرد.

۱-رتبه اول :نسرین کنعانی پور در حوزه تربیتی

۲-رتبه سوم: خاطره بچاری نژاد در حوزه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی

۳-رتبه سوم:میترا سیار در حوزه تخصصی مشاوره

۴-رتبه سوم:سهیلا جزیره در حوزه تخصصی مشاوره

شایسته تقدیر:محبوبه اکبری نساجی در حوزه تربیتی

شایسته تقدیر:آرزو قره باغی در حوزه تربیتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار