معاون پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بهشهرخبر داد

غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت

بهشهر(پانا) - معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بهشهر اعلام کرد طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت متناسب با عنوان سال یعنی تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، فعالیت تابستانه خود را آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت

نادعلی درودی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بهشهر اظهار کرد: اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت یک اصل مهم در نظام آموزش و پرورش است. اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر طبق بخشنامه ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش مازندران در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار هر دانش، یک مهارت متناسب با عنوان سال یعنی تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، فعالیت تابستانه خود را آغاز می کند.

وی در ادامه افزود: افتتاحیه فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان و برای دانش آموزان در روز شنبه مورخه چهارم تیرماه در کانون شهید هاشمی نژاد به صورت همزمان در سراسر کشور با حضور مسئولین شهرستانی، اولیا و دانش آموزان و حضور کارکنان مدارس به صورت رسمی برگزار می‌شود.

درودی بیان کرد: هر مدرسه با ایجاد برنامه های شاد و متنوع از قبیل برنامه های هنری، ورزشی، اردویی، آموزشی، و تربیتی، فعالیت های خود را مطابق با استعداد و توانمندی دانش آموزان برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی از جمله سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌ های اسلامی، بسیج، هلال احمر و هنرستان ها و مدارس استعدادهای درخشان در جهت تنوع بخشی به فعالیت های تابستانه مورد تاکید قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بهشهر در پایان گفت: تقویت روحیه جسمی، ذهنی، روحی و توانمندسازی دانش آموزان در رشته های مختلف موجب تقویت اعتماد به نفس و ارتقای مهارت‌های زندگی می‌شود که از اهداف مهم فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.
خبرنگار: تارا خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار