کارشناس مسئول اداره ارزیابی آموزش و پرورش استان :

ناظرین مدارس مشکلات در مدارس را به شکل بنیادی گزارش کنند تا دغدغه‌های دانش‌آموزان رفع شود

یاسوج (پانا) - کارشناس مسئول اداره ارزیابی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ناظرین مدارس باید مشکلات در مدارس را به شکل بنیادی گزارش کنند تا دغدغه‌های دانش‌آموزان رفع شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ناظرین مدارس مشکلات در مدارس را به شکل بنیادی گزارش کنند تا دغدغه‌های دانش‌آموزان رفع شود

قربانعلی شاهچراغی در جلسه روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان که با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع توسعه انسانی اداره کل ، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش ابتدایی و متوسطه برگزار شد،عنوان کرد: ضرورت ارتقا در روند پایش و محیط تحصیلی دانش آموزان باعث کیفیت بخشی به جامعه آنان خواهد شد.

وی گفت: ناظرین مدارس باید مشکلات در مدارس را به شکل بنیادی گزارش کنند تا دغدغه های دانش آموزان رفع شود.

شاهچراغی افزود: مدارس هیات امنایی چالش های زیادی در استان دارند و تیم های ارزیابی در بخش سلامت دانش آموزان ، انها را رصد می کنند.
کارشناس مسئول ادره ارزیابی آموزش و پرورش استان بر شهریه مصوب اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: در تبدیل مدارس دولتی به هیات امنایی تنها اتفاقی که افتاده، تابلوی مدارس تغییر کرده و دانش آموزان برای تحصیل در چنین مدارسی میلیون ها تومان شهریه پرداخت می‌کنند.

وی افزود: تغییر و تحول به سادگی نیست بلکه باید در کنار گزینش افراد ، ارزیابی هم به شکل جدی انجام شود .
شاهچراغی تصریح کرد: فرهنگیان و والدین در صورت بروز شکایت می توانند به سامانه آموزش و پرورش به آدرس www.shekayat.medu.ir جهت رسیدگی به شکایات اقدام کنند.

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار