به ابتکار مسجد علی اکبر پارسیان انجام شد؛

اردوی زیارتی سیاحتی دانش‌آموزان قرآنی به همراه خانواده در دهه کرامت

هرمزگان (پانا) - اردوی ۲ روزه زیارتی سیاحتی دانش‌آموزان پارسیان به همراه خانواده‌شان به مناسبت دهه کرامت در جوار امامزاده شاه فرج الله برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارتی سیاحتی دانش‌آموزان قرآنی به همراه خانواده در دهه کرامت

دانش آموزان مسجد علی اکبر پارسیان که در کلاس های اوقات فراغت این مسجد حضور دارند به مناسبت دهه کرامت با همراهی خانواده شان در اردویی ۲ روزه به مقصد امام زاده شاه فرج الله از نوادگان امام موسی ابن جعفر علیه السلام شرکت کردند.

حجت الاسلام حسین عبداللهی امام جماعت مسجد و بانی این حرکت گفت: به جهت ایجاد همدلی و پیوند خانواده با مسجد و همچنین تشویق دانش آموزان برای شرکت در کلاس های اوقات فراغت تصمیم گرفته ایم به صورت خودجوش و با حمایت خانواده های این عزیزان به دور از تشریفات خاص در مناسبت های مختلف اردوهایی در مکان های سیاحتی و زیارتی برگزار کنیم که تا کنون با توجه به استقبال خوب خانواده ها دو بار موفق به برگزاری آن شده ایم. این کار باعث شده علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان شاهد همدلی و الفت بیشتر بین خانواده های محله نیز باشیم.

عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: در حاشیه این اردوها به جهت بهره معنوی بیشتر، برگزاری جلسه بصیرتی، معرفتی، احکام و اهدای جوایز را هم در دستور کار داریم تا بتوانیم از ظرفیت بالای حضور دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت مانند روخوانی و روانخوانی قرآن، حفظ و احکام بهره لازم را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار