کشف 213 هزار انواع ظروف خارجی قاچاق در کارتن‌های ایرانی

تهران (پانا) - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 213 هزار عدد انواع ظروف آرکوپال خارجی خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 160 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 213 هزار انواع ظروف خارجی قاچاق در کارتن‌های ایرانی

سرهنگ علی اصغر محمودیان توضیح داد: در ادامه مبارزه با قاچاق کالا همه روزه تیم‌های گشتی و عملیاتی این پلیس به موقعیت‌های مختلف اعزام که در همین راستا ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال در محدوده خیابان رجایی جنوب شدند.

وی افزود: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد کالاها دارای جعبه و برچسب تولید فرانسه هستند اما به صورت دو کارتنه و با بسته‌بندی پوششی کارتن ایرانی نگهداری می‌شوند که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد کالاها در سامانه جامع تجارت و انبارها ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 213 هزار عدد (8850 کارتن) بوده که در این راستا یک متهم دستگیر و یک انبار پلمپ شد و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 160 میلیارد اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: قاچاق کالا باعث فلج شدن تولید کشور و در ادامه افزایش بیکاری و پیامدهای ناگوار آن می‌شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است که با تمام توان در راستای رسیدن به این مهم تلاش می‌شود، وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار