عاملان شرارت در اتوبان سعیدی دستگیر شدند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری تعداد سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در اتوبان شهید سعیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عاملان شرارت در اتوبان سعیدی دستگیر شدند

به گزارش سایت پلیس، سرگرد محمد زیدی با اشاره به دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی گفت: اوایل ماه گذشته و در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در اتوبان سعیدی که منجر به مجروح شدن چند نفر به وسیله سلاح سرد (قمه) شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس با اشراف و کار گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سه نفر از عاملان اصلی این درگیری را در مخفیگاه خود در جنوب غرب تهران دستگیر کردند.

زیدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که همگی دارای سابقه شرارت است در همان بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام شرورانه، اختلاف حساب قبلی و قدرت‌نمایی ذکر کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر سه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند از ادامه تلاش ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده خبر داد.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه‌دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار