سخنگوی وزارت امور خارجه:

انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سعید خطیب زاده روز پنجشنبه در دومین روز همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد افزود: دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است به گونه ای که الان با یک اکانت توییتر می‌توان یک رسانه و مکتب و مرجع شد که اینها نشانگر تغییرات در مفهوم قدرت و ارتباطات است.

وی ادامه داد: امروز طی ۱۰۰ سال اخیر تاریخی‌ترین زمانی است که در آن قرار گرفته ایم و قطبها، مفاهیم و مکاتب جدیدی در حال شکل‌گیری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم بمباران پیامهای مختلف با بهترین ابزارها و روشهاست و در این شرایط باید ببینیم در کجا هستیم و وارد مرحله جدیدی از نگاه به مفاهیم شویم.

خطیب زاده افزود: امروز فقط دانستن پیام، کافی نیست بلکه مخاطب، قالب‌ها و ابزار را نیز باید شناخت و آنهایی که قالب را با مفاهیم عالیه شناخته اند خروجی معرکه‌ای داشته اند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارها در حوزه آموزش و پژوهش و تبلیغ جهانی دین و قرآن را "جامعه المصطفی" انجام می‌دهد.

همایش تبلیغ جهانی دین از دیروز در جامعه المصطفی خراسان رضوی در مشهد آغاز شد و عصر امروز به پایان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار