سپاهان جای پرسپولیس را گرفت

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر با برتری مقابل شهرخودرو قعرجدولی، به طور موقت به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان جای پرسپولیس را گرفت

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان میزبان شهرخودرو مشهد بود.

قضاوت این دیدار را رضا کرمانشاهی با کمک‌ قهرمان نجفی و مرتضی سلمان نژاد برعهده داشت.

طلایی‌پوشان هفته گذشته پرسپولیس را با نتیجه دو بر یک شکست داده بودند.

شاگردان «محرم نویدکیا» که باتوجه به قطعی شدن قهرمانی استقلال با پیروزی برابر فولاد خوزستان در هفته گذشته، با امید به لغزش دوباره سرخ‌های پایتخت و پیروزی برابر شهرخودرو قعرجدولی و قرار گرفتن در رده دوم جدول، پا به زمین گذاشته بودند، در دقیقه ۴۴ نیمه نخست با گل دانیال اسماعیلی‌فر از میهمان پیش افتادند.

نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید و در نیمه دوم شهرخودرو که چیزی برای از دست دادن نداشت، دامنه حملات خود را گسترده‌تر و فضا را برای ضدحملات خط حمله خطرناک سپاهان فراهم کرد.

شهرخودرو که با هدایت «داود سیدعباسی» با تنها ۱۶ امتیاز قعرنشین جدول بوده و در یک قدمی سقوط به لیگ یک قرار دارد، برای جبران نتیجه و زنده نگه داشتن امیدهای خود به آب و آتش زد اما باز هم، این نماینده اصفهان بود که در دقیقه ۵۶ توسط میلاد جهانی موفق به گلزنی شد.

سپاهان ۳ دقیقه بعد توسط محمد کریمی باردیگر گلزنی کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

باتوجه به نیمه‌کاره ماندن دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا از سوی هواداران میزبان به داخل زمین بازی، سپاهان هم‌اکنون با ۵۵ امتیاز به طور موقت بالاتر از پرسپولیس ۵۴ امتیازی، در رده دوم جای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار