جزئیات گروگانگیری در یکی از ادارات دولتی ایلام؛ گروگانگیر خودکشی کرد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان ایلام جزئیات حادثه امروز مبنی بر گروگانگیری در یکی از ادارات دولتی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات گروگانگیری در یکی از ادارات دولتی ایلام؛ گروگانگیر خودکشی کرد

به گزارش سایت پلیس، سردار دلاور القاصی‌مهر در تشریح جزئیات تیراندازی در یکی از ادارات دولتی استان ایلام اظهار کرد: ساعت 9:25 امروز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، خبری مبنی بر اینکه یک فرد مسلح وارد سازمان امور املاک استان ایلام شده و اقدام به تیراندازی کرده دریافت شد.

وی افزود: بنده در معیت همکاران در کوتاهترین زمان در محل حاضر شدم و در بررسی‌ها مشخص شد فرد مسلح از کارکنان آن سازمان و با توجه به اختلافات شخصی، به صورت مسلح وارد محل شده و به سمت کارکنان آنجا تیراندازی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: قاتل با حضور و واکنش سریع ماموران عرصه را بر خود تنگ دید و اقدام به خودکشی کرد؛ متاسفانه در این درگیری سه نفر درگذشتند و 7 نفر مجروح شدند.

وی یادآور شد: به محض ورود پلیس سه نفر از کارکنان که در یکی از اتاق‌ها محبوس بودند، نیز رهایی یافتند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط خودروهای انتظامی و اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند و بر مبنای اقدامات درمانی انجام شده و گزارشات دریافت شده تاکنون، تا این لحظه مشکل خاصی ندارند.

سردار القاصی مهر در پاسخ به این سوال که انگیزه قاتل چه بوده است، عنوان کرد: این فرد با هدف انتقام جویی شخصی دست به این اقدام زده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار