‌دانش‌آموزان یاد می‌گیرند در حوادث راهنمایی و رانندگی از خود مراقبت کنند

شهرکرد (پانا) - توسعه پویش 18-18 ویژه برنامه آموزشی فرهنگی (کودکان را نجات دهیم) در دبستان الهام شهرکرد اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
‌دانش‌آموزان یاد می‌گیرند در حوادث راهنمایی و رانندگی از خود مراقبت کنند

رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گفت: ویژه برنامه آموزشی فرهنگی کودکان را نجات دهیم، با هدف آشنایی بیشتر کودکان و دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی در جهت کنترل و جلوگیری از ایجاد حوادث احتمالی، برای اولین بار در سطح استان در دبستان دخترانه الهام شهرکرد برای دانش آموزان این دبستان برگزار شد.

سروان هیبت اله یعقوبی افزود: در این طرح آموزشی فرهنگی کودکان و دانش آموزان یاد می گیرند با کمک پلیس در حوادث راهنمایی و رانندگی از خود مراقبت کنند و لزوم رعایت توصیه های ایمنی را به رانندگان خودروها تذکر دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح آموزشی فرهنگی کودکان را نجات دهیم در راستای طرح همیاران پلیس است که به حول و قوه الهی و به منظور توسعه آموزش فرهنگ ترافیک در تمام مدارس اجرا خواهد شد.

سروان یعقوبی در پایان از مشارکت و همکاری؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، معاونین پرورشی ورزشی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، معاون کانون پرورشی و فکری و مدیر دبستان دخترانه الهام تشکر کرد.

پس از اجرای این طرح، دانش آموزان دبستان الهام، سرود سلام فرمانده را بمنظور تجدید عهد و پیمان با مولایمان امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب، به صورت گروهی و بسیار منظم اجرا کردند که حال و هوای خاصی هم بر مراسم حاکم شد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار